Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 47
Pokaż wszystkie komentarzeZrozumiał, zrozumiał. Tym bardziej, że sam pracuje w mediach i szlag go już trafia od smrodu tych kup i tego całego gów..a medialnego. Wygląda to tak jakby media zidiociały na własne życzenie. Nie tłumaczy tego nawet zatrudnianie w redakcjach masy dyletantów i rozmaitej maści "studentów" na stażu, których wiedza o świecie i życiu jest ilorazem stosunku ilości ich rodzącej się dopiero w bólach inteligencji do ilości spożytego alkoholu... Jeszcze niedawno łudziłem się, że to wina tych z (naj)niższego szczebla mediów ale po niedawnej wizycie u pewnej pani redaktor naczelnej dałem sobie spokój z wiarą w cuda i wybiłem z głowy resztki naiwności. Przez ostatnie 5 lat- gdy wydawało się, że wszyscy idą raczej do przodu- ta ich redakcja poszła o 5 lat do tyłu a technicznie i merytorycznie nawet dychy braknie... Po prostu DRAMAT I TRAGEDIA. A gówniane reklamy o samych sobie- o tradycji, latach doświadczeń i pełnym profesjonaliźmie, o jedynych i najlepiej poinformowanych- lecą jak ptasie kupy z nieba- często i niespodziewanie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza